Yellow Cotton

Zomers weer vraagt om een zomers breiwerk.

In La Maison Victor (juli-aug. 2016) zag ik al een tijdje geleden een mooi gebreid zomertopje. Het stond al even op mijn to-do-list. Ik kocht online katoentjes van Phildar, in een fleurig geel en ging aan de slag.

Het patroon is goed te volgen en je breit eigenlijk voor en achterpand identiek. Ik moest weinig aanpassen. Ik verkorte de bandjes wel aan beide panden. Ik vond het gewoon niet zo comfortabel, zo diep uitgesneden.

Ik vind het rugpand erg mooi en past perfect bij dit zomerse weer. Mijn vriend zei: 'Maak er hier maar nog eentje van!'

Dat doe ik misschien wel...

_______________________________________________________

Summerweather means knitting summer clothes.

A time ago, I saw in La Maison Victor ( jul - aug 2016) a very beautiful knitted summertop. So, I added the top to my to-do-list. I ordered some sunny yellow cotton skeins from Phildar.

The pattern I followed was easy to understand, even beginners can knit this top! The front and the back are identical. I just shortenend the straps, just to feel comfortable in it.

I think the back is really amazing and fits perfectly with the summervibes. My boyfriend even wanted that I make some more of these!

And maybe I will...
















Comments

Popular Posts