Baby Overall

Hoi!

Ik zag de voorbije maanden geregeld gebreide rompertjes voorbij komen. Maar steeds botste ik op een betaalpatroon van een (Deense?!) site. Toen ik het patroontje vond van het lange babybroekje, zag ik er meteen het rompertje in waar ik al zo lang naar keek.

Ik maakte het broekje meteen, mits wat aanpassingen, en vond het heel geslaagd. Meteen begon ik aan het uitschrijven van een patroon, aan de hand van het broekje, voor een rompertje.

En ik moet zeggen,...

Ik ben er best trots op. De maat is perfect (0-3 maanden), de verhoudingen zijn oké en ik hou van de kleur! De wol haalde ik bij Phildar, de partner 3, en ik breide met rondbreinaald 4, sokkennaalden 4 en rechte naalden 4.

Wat denken jullie? Geslaagd of niet?_______________________________________________________

Hi!

The past months I saw knitted overalls everywhere. But I couldn't find anywhere a free pattern.
Do you remember my past post of the babypants? Well, when I found this (free!) pattern, I thought immediately this is the pattern I needed, to transfer to a baby overall.
So I tried the babypants and began to write a pattern for a baby overall.

I'm so proud of the result! De size is perfect (0-3 months), the measurements are oké and I love the brown colour! I used Phildar wool and knitted with circular needles no.4, sock needles no.4 and straight needles no.4.

What do you guys think?

 


 



Comments

Popular Posts