Little babypants!

Hallo

Ik maakte deze week iets waar ik al heel lang naar op zoek was. Het werd een babybroekje met lange pijpen. Het patroontje kan je terugvinden op de patronenpagina. Het patroon is in het Engels maar toch duidelijk. Hier en daar paste ik het wel wat aan. Ik breide de bovenkant met een rondbreinaald en de benen met sokkennaalden.

Ik vind het erg geslaagd! Vanuit dit patroon zou ik graag een rompertje maken met lange pijpen. Maar we zien wel!

________________________________________________________

Hi!

I've made this week something where I was looking for for months now! I knitted a little babypants.
You can find the pattern here, on the patten-page. I knitted the top with circular needles, for the bottom, I used double pointed needles.

I think the pants really worked out! I want to turn this pattern in a overall, but that's a project for later!




Comments

Popular Posts