Ribbed Boyfriend Beanie - Free pattern!

Hier ben ik weer!

En ja hoor, ik werkte opnieuw een leuk, simpel patroon uit die iedereen kan maken.

Het is deze keer een beanie geworden! Mijn lief is helemaal weg van oker. Hij wou dan ook heel graag een simpele muts, maar wel in het okergeel.

Zo gezegd zo gedaan. Ik werkte op een rondbreinaald, da's gewoon lekker makkelijk. Ik werkte de muts uit met een simpele boordsteek. Hij is er alvast heel blij mee, zit lekker en geef toe hij ziet er ook wel goed uit met de muts :).

Wil je de muts ook graag maken?
Onderaan vind je het patroon terug!

Ik ben zeer benieuwd naar jullie mutsen.

Download het patroon hier.

_______________________________________________________

Hi everyone!

I'm back with a new project, a simple beanie that is easy to make for all.

My boyfriend really loves the colour pale yellow. So he wanted a simple beanie for this winter in yellow.
So, I made him a beanie in a simple Ribbed stitch with beautiful yarn. I worked on circular needles, that just works so easy and smooth.

The boyfriend is really happy with his new beanie, it fits well and he looks stunning with his new hat.

Do you want to try this pattern too?
Find the patternlink below!

I look forward to see your beanies.

Download the pattern here




 









Comments

Popular Posts